Subject: Auna tn 6 Avatud Kool
From: Gert Käsk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 11:59:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile seoses Auna tn 6 aadressil asuva hoone, kus tegutseb Avatud
Kool, tervise ohutuse hinnangu taotlemisega.

Tallinna linn soetas selle kinnistu RKAS-ilt eelneva aasta lõpus ning
tegeleb hetkel sellega, et sügisel saaks sealne haridusasutus tegutseda
ohutus ning kvaliteetses töö/õppekeskkonnas. Hetkel on meil teostamisel
audit kogu hoone tehnilise seisukorra kohta (ventilatsioon, küte, valgus,
radoon jms.) ning samuti on oma ülevaatuse majas teinud ka Päästeamet.
Peale auditi ning Päästeameti tagasisidet on plaanis teostada vastavad
renoveerimistööd, et muuta hoone nõuetele vastavaks.

Kuna koolitusloa saamiseks on oluline ka terviseohutuse hinnang, siis mis
hetkel võiks Terviseamet teha hoones kohapeal või vastavalt meie poolt
edastatud andmetele oma analüüsi ning hinnangu? Kas mõistlik oleks teha
seda alles, siis kui meil on käes hetkel koostatava auditi tulemused ning
oleme alustanud ehitustöödega või alles siis kui ehitustööd on lõpule
viidud? Kas peaksime kaasama teie poolse spetsialisti kaasa rääkima
vajalike muudatuste teostamisel?

Tagasisidet ootama jäädes

Lugupidamisega

Gert Käsk

haldusteenuste kooridnaator

haldusteenuste sektor

kinnisvarahalduse osakond

Vabaduse väljak 10, 10146 Tallinn

6404550, 5081687

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/Tallinna.Linnavaraamet> Tallinna Linnavaraameti
Facebook

 <https://www.tallinn.ee/et/tallinna-linnavaraamet>
tallinn.ee/et/tallinna-linnavaraamet